Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-08-02, 19:53   #1
 
Chrille123s avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: GBG
Inlägg: 39
Sharp$: 1009
Standard

Varning för Onlinehunters.net!


Onlinhunters.com har under nu över 14 månader på olika sätt undvikit att betala ut en skuld till mig på 15 000 sek.

Bakgrund: Jag köpte 400 units av en vad jag trodde var, seriös och disciplinerad rekare som under många år spelat in stora summor på en annan sida (Goran på Tipsnytt).

Till en början va allt bra, men i takt med att förlusterna började komma så blev rekarna från Goran mer och mer ostrukturerade och oseriösa. Då jag har ganska bra insikt i värde kontra odds, sannolikhet och betting generellt så valde jag att i juni 2110 framföra sakliga frågor och i viss mån även kritik mot vilka underlag han hade till spelen.
Jag fick då ett bryskt och irriterat svar, att han minsann inte var någon pajas, att han hade massor med folk som stod i kö för att ta del av hans spel och att om jag inte gillade hans sätt att reka kunde jag få hoppa av, med full återbetalning. Detta tackade jag ja till, alla mina units som jag betalat 15 000sek för togs bort och mitt konto stängdes ner.

Nu sitter jag här 14 månader senare och har fortfarande inte fått några pengar, jag har vid ÖVER 15 tillfällen fått besked som att "dina pengar betalas ut nästa vecka". Vid kanske 10 tillfällen har jag till och med fåt beskedet att "pengarna är UTBETALADE" och att jag har dem inom allt från 5-7 till 9-12 dagar. Ursäkterna och bortförklaringarna har haglat under 14 månader, otaliga semesterresor för dem som sköter sidan/utbetalningarna, helgdagar för banken, banktjänstemän som givit fel besked, och personliga problem, sjukdomar, och tragedier har givits som ursäkter för utebliven återbetalning, men aldrig några pengar som utlovat.

För 4 månader sen, kom Goran in i bilden igen, han hörde av sig till mig och berättade att de ansvariga på sidan hade ljugit för mig, att dem hade stora skulder och inte kunde betala några pengar till mig och att dem därför ljugit och försökt förhala det hela. Goran tog då på sig ansvaret för att betala tillbaka pengarna. Jag blev glad och hoppades att han skulle hålla det Onlinehunters inte hade gjort, och han hävdade att han minsann var en som höll vad han lovade. Nu har även han ljugit och förhalat det hela under 4 månader med otaliga löften om utbetalningar, i stort sett varje vecka, senast för 3 veckor sen då pengarna till ”10000%” skulle betalas ut som i förra veckan, men såklart ingen utbetalning!

Detta inlägget har redan blivit för långt för att folk ska orka läsa, men historien är som sagt 14 månader lång och mycket har hänt….

Undvik denna oseriösa sida! och om någon har några frågor, synpunkter eller liknande erfarenheter hör gärna av er! Det finns mycket mer att berätta, om någon är intresserad!
__________________
It's all about the edge, think about it...What's your edge?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
linusjkpg (+1), Boone (+1), henke111 (+1), Kalle (+1), Wagner (+5), skarabe (+4), eddieh (+2), linusiuz (+1), Soap (+2), jooonasp (+1)
Chrille123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-02, 20:15   #2
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Surt att du råkat ut för dessa djävla "scammers" som alltid lurar i mörkret där det finns pengar att tjäna...

Håll ut och hoppas att du får dina pengar till slut - ge dig absolut inte...!

Lycka till!

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-02, 21:45   #3
 
Wagners avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 5 967
Sharp$: 2203
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Badass Visa inlägg
Surt att du råkat ut för dessa djävla "scammers" som alltid lurar i mörkret där det finns pengar att tjäna...

Håll ut och hoppas att du får dina pengar till slut - ge dig absolut inte...!

Lycka till!

/Badass
Hög tid att göra just det.

Glöm och gå vidare. Se det som ett dåligt spel som sprack rejält. Fruktansvärt destruktivt att gå och hoppas på något som ändå aldrig kommer inträffa.

Det kommer bara kännas som att förlora pengarna en gång till för varje gång du får upp hoppet och sen inser att blåsningen består.

Tråkigt, visst. Men nu måste du släppa relingen för din egen skull.
__________________
En ROI på 110 och 100 kr insats ger bara hälften så tjock plånbok som vid 102 % i ROI och 1000 per bet
Det värsta är inte att bli limiterad - Det är värre om man inte blir det
Nu även på Twitter
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Wagner är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-02, 21:49   #4
Banned
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 1 498
Sharp$: 5

Trav
Stats: 256 - 372 - 2
ROI: 102.25%
Vinstprocent: 40.76%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Wagner Visa inlägg
Hög tid att göra just det.

Glöm och gå vidare. Se det som ett dåligt spel som sprack rejält. Fruktansvärt destruktivt att gå och hoppas på något som ändå aldrig kommer inträffa.

Det kommer bara kännas som att förlora pengarna en gång till för varje gång du får upp hoppet och sen inser att blåsningen består.

Tråkigt, visst. Men nu måste du släppa relingen för din egen skull.

Kanske har du rätt - men jag är en obotlig optimist! Men fan vet - har det gått så lång tid med bara bakslag så har du i alla fall INTE helt fel! Men surt att ge sig innan skiten gått i konkurs...

/Badass
Badass är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-02, 22:13   #5
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Nu kollade jag enbart lite snabbt, men det är inget bolag registrerat i Sverige kopplat till denna tjänst så att några pengar skulle betalas ut är osannolikt, tyvärr!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Chrille123 (+5)
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-02, 22:20   #6
 
Chrille123s avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: GBG
Inlägg: 39
Sharp$: 1009
Standard

Finns ju e klar poäng i det ni båda skriver såklart, mkt pengar och man vill inte ge sig, samtidigt vill man inte slitas för mellan hopp och förvivlan hela tiden... Det är ruskigt jobbigt. Robind- kollade du typ bolagsverket eller?
__________________
It's all about the edge, think about it...What's your edge?
Chrille123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-02, 22:54   #7
Administrator
 
Lazlos avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 4 295
Sharp$: 24932

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Kontakta balticinkasso, de kan säkert hjälpa dig med detta problemet
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-02, 23:20   #8
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Chrille123 Visa inlägg
Finns ju e klar poäng i det ni båda skriver såklart, mkt pengar och man vill inte ge sig, samtidigt vill man inte slitas för mellan hopp och förvivlan hela tiden... Det är ruskigt jobbigt. Robind- kollade du typ bolagsverket eller?
Kollade lite snabbt på allabolag.se och inget som går att gissa sig till iaf, men de kan ju heta Svensson AB, vad vet jag. Men det står ingen info på deras sida heller om att de har F-skatt tex.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-03, 00:38   #9
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 278
Sharp$: 1886
Standard

Är det han som har den här sidan?
Jag är för mig att han har suttit inne för skattebrott.

http://www.goranswinners.com/
travexperten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-03, 00:57   #10
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

http://onlinehunters.net/modules/contact/index.php

Så typiskt?
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-03, 01:42   #11
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Finns lite mer info här:
https://www.sharps.se/forums/taenkarh...onlinehunters/
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-03, 07:04   #12
 
Chrille123s avatar
 
Reg.datum: jul 2010
Ort: GBG
Inlägg: 39
Sharp$: 1009
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travexperten Visa inlägg
Är det han som har den här sidan?
Jag är för mig att han har suttit inne för skattebrott.

http://www.goranswinners.com/
Nej är inte samma, Goranswinners är både bevakad sedan länge av www.secretbettingclub.com och invalda i deras Hall of fame, så den sidan borde vara pålitlig.

Denna Goran kanske några som varit med ett tag känner igen från en sida som hette Tipsnytt, där han var mkt bra som rekare.
__________________
It's all about the edge, think about it...What's your edge?
Chrille123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-03, 12:40   #13
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 2
Sharp$: 3
Standard

Hej jag heter Jonathan och är admin på OH.


Vi är seriösa och inga bluffmakare. Vi har aldrig haft och har heller inga problem med sidan förutom att vi lovade lite för mycket till en medlem! Sidan har funnits sedan 2008-2009

Då Sebastian inte kunnat medverka har vi haft det tufft. Vår enda inkomst är 20-30% per sålt abb men har gått i stort minus med experter som misslyckats helt. Vi har varit tvungna att gå in och täcka minuset för medlemmar som valt att byta portfölj. Goran ville betala själv till Christian men ville ha garantier då vi redan är skyldiga honom pengar. Så ligger det till och inget annat.

Det Christians skriver stämmer, vi har lovat honom hans summa då han varit missnöjd. Jag vill dock betona att det är goodwill från vår sida att gå med på denna uppgörelse inget vi varit tvungna till.

Christian har helt rätt att vara besviken. Jag vill även betona att vi lovat honom flera gånger om utbetalning och inte levererat av en endaste anledning.

Jag ville skriva detta så det inte urartar som det börjar med att vi skulle vara scammers eller bluffmakare. Det är vi absolut inte. Sidan är för den som tar spelet seriöst och inte på hobbynivå, vi har nu 4 duktiga experter som är vinstgivande. Resten har vi sagt upp samarbetet med.

Det här har bara blivit olyckligt inget annat och något vi försöker lösa så snabbt som möjligt!

Är det något ni undrar över kan ni ställa det direkt till oss på [email protected]

//Jonathan

Senast redigerad av Jonathan99 den 2011-08-03 klockan 12:59.
Jonathan99 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-03, 12:58   #14
LL Cool J is hard as hell.
 
Boones avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 864
Sharp$: 9728
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Jonathan99 Visa inlägg
Vi är seriösa och inga bluffmakare.

Är det något ni undrar över kan ni ställa det direkt till oss på [email protected]
Jag undrar hur en 'seriös' sida kan ha en trasig "Kontakta oss" sida?
__________________
"Kan bara titta på mig själv. Hur spännande skulle det vara att läsa mina drag om jag som alla andra börjar reka Barcelona, Real Madrid, Chelsea, United mfl mfl...helt ointressant. Vem fan vill läsa sånt? Jag ligger strax under 100% i roi UTAN att aldrig ha rekat dessa lag, skulle jag däremot jaga bra stat (som vissa eftersträvar) så skulle jag ju enbart reka dessa gäng. Men då tappar jag hela min nish."
-
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.

"We expect this account to be uneconomical based on your type of business."
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Andreas15 (+1)
Boone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-08-03, 13:15   #15
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 2
Sharp$: 3
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Boone Visa inlägg
Jag undrar hur en 'seriös' sida kan ha en trasig "Kontakta oss" sida?
Vi har bytt servicepark och gjort uppdateringar på sidan som inte fungerar fullt ut än. Alla buggar är inte åtgärdade.

Jag förstår din och allas skepticism när ett inlägg av denna dignitet kommer in. Det ser inte bra ut. Men vi ska åtgärda Christians ärende snarast möjligt.
Jonathan99 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td